"Nič Ti nedá taký pocit ako chudosť, ani sladkosť!"

Zhubněte poslední kilo

2. července 2008 v 15:43 | lucy |  Tips
Tělo po určité době hubnutí spaluje méně, protože už mu docházejí zásoby tuku. "Vlastně se bojí zpracovat víc. Vyrovnává se totiž s novou situací a syslí deka na horší časy,"
TIP: Zkuste obalamutit mozek a místo sladkých bonbonů oblízněte žvýkačku.

1. Zužujte se pomalu

Pořád hubnete, jen v menších dávkách než v počátečním cvičebním záchvatu, kdy kila mizela skoro sama. "Čím pomaleji tuky likvidujete, tím lépe. Půl kila týdně možná zní směšně, jenže za rok máte k dobru dvacet šest. Navíc pozvolná změna rovná se trvalý úspěch," upozorňuje trenérka.

2. Víc se zpoťte

V cílové rovince se vám vyplatí zvýšit sportovní nasazení. "Nejde jen o to, spálit kalorie, ale i pohybem posílit svalstvo. Nahradíte tak tkáň, o niž přicházíte během diety," ujišťuje Ria Hrušovská.

3. Upište se posilovně

Co vás přimělo koupit si trenýrky na spinning? Touha nasoukat se do kalhot, nebo obava svléknout se do plavek? "Sepište si své důvody na papír a noste ho všude s sebou. Veďte si deník nebo řekněte o plánu známým. Budou vyzvídat, jak se má trenér boxu, takže cvičení hůř vzdáte," radí Ria Hrušovská.

4. Držte si úspěch

"Možná vám tělo naznačuje, že už jste zdravé hmotnosti dosáhla. Pokuste se ji udržet," vzkazuje trenérka. Žít zdravě jen chvíli přirovnává ke snaze uzdravit slepého tím, že mu nasadíte kontaktní čočky
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama