"Nič Ti nedá taký pocit ako chudosť, ani sladkosť!"

Poslední 3 kila do plavek!

4. června 2008 v 17:29 | lucy |  Tips

Stojí vám v cestě k vysněné postavě posledních pár kilo? Víme, jak je zdolat.

Nebudeme lhát - ostatně určitě už to víte z dřívějška. Závě­re­čná tři kila se neshazují zrovna snadno. Zvlášť pokud máte už teď jídelníček sešněrovaný pravidly a zodpovědně sportujete. Na druhou stranu není třeba propadat před zrcadlem zoufalství, že na letošních fotkách od moře to zase nebude ono. Možná se mýlíte!

Rozhoupejte se včas

Tři kila se dají redukční dietou zdánlivě shodit i za několik dní, jenže odborníci varují, že v takovém případě jde pouze o úbytek vody a vyprázdnění střev. K úspě­chu budete potřebovat minimálně deset dní, spíš však čtrnáct. A úplně nejspole­hlivější by bylo mít na válku s posledními kily rovný měsíc. Při takovém pozvolném hubnutí je největší záruka, že je shodíte natrvalo.
V pohybu
Možná máte pocit, že sportujete dost. Možná je to i pravda. Ani tak zdaleka nejste ve slepé uličce. Chce to sportovat jinak. Během prvních několika tréninků neznámého sportu tělo reaguje až o 30 % efektivněji, protože namáháte jiné svaly než dřív. Řešení je druhy pohybu prostřídat. Vyberte si některý z aerobních sportů: in-line brusle jsou ideální tip.
Věnujete-li se například spinningu, zkuste pro změnu aerobic nebo obyčejný běh po okolí, kterým zdoláte dvakrát týdně aspoň pět kilometrů. Budete se divit, výsledky se jistě dostaví. Vynechte také eskalátory a výtahy. Schody vám pomohou nejen zhubnout poslední nechtěná kila, ale také vytvarují do plavek zadeček a stehna.

Jídlo a spánek

Hlavními viníky nadváhy jsou cukr a tuk! Nejezte nic, co má tučnost vyšší než 8 %, a vyřaďte cukry, které kromě přibírání způsobují i nadýmání. Nahraďte je ovocem. Složené sacharidy ve formě pečiva a příloh omezte a nahraďte je zeleninou.
Nedostatek spánku podle odborníků dří­ve nebo později rozhodí celý endokrinní systém - včetně hormonů zodpovědných za spalování tuků. Přidejte alespoň půlhodinu večer a půlhodinu ráno.

Pozor na chytáky

Dávejte se dobrý pozor, kdo vás pozve na oběd. Babiččina svíčková vám rozhodně neprospěje. Výjimečné zhřešení sice nezmaří všechno úsilí, pokud však berete svou dietu vážně, podobným návštěvám se v tomto období raději vyhněte. V po­s­lední fázi hubnutí potřebujete mít o svém jídle dokonalý přehled.
Ze stejného důvodu si nekupujte potraviny, u kterých není možné zjistit složení, obsah cukru a tuků. Vy víte, kolik cukru je třeba v kelímku kávy nebo horké čokolády, který vypadne z automatu na chodbě v zaměstnání? Mimochodem - jen tak to nezjistíte, provozovatelé těchto přístrojů totiž mají svá 'výrobní tajemství'.

"Červená" dieta, která určitě zabere na každou z vás!

Podle herečky Cameron Diaz

1. den

Konzumujte zeleninu podle chuti v jakém­koliv množství. Vyvarujte se pouze brambor a luštěnin. Dokonce i takové 'bomby' cukru, jako jsou banány, nebo tuku jako avokádo. Pijte vodu, neslazené ovocné a zeleninové šťávy a bylinkové čaje.

2. den

Čas jíst pouze ovoce všech druhů, na které dostanete chuť. Nápoje stejné jako předchozí den, šťávy však pouze ovocné.

3-7. den

Nebude lehké vydržet, ale… Jezte jen červené ovoce podle chuti. Třešně, višně, jahody, rybíz, jablka. Každou hodinu alespoň něco (kromě noci, pochopitelně). Pijte vodu, bylinkové čaje a neslazené šťávy z čerstvého ovoce.

8. den

Ovoce podle chuti, opět včetně banánů a avokáda. Nápoje jako druhý den.

9. den

Ovoce a zelenina podle chuti. Nápoje jako první den.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama