"Nič Ti nedá taký pocit ako chudosť, ani sladkosť!"

Jak jíst hodne a hubnout

4. března 2008 v 0:15 | lucy |  Chudnutie
1.K svačině sendvič
Není čas oběda ani večeře a vy byste si dali něco k snědku? Zatímco vám připadá jako dobrý nápad dát si cappuccino a borůvkový koláč, chleba se šunkou je mnohem lepší volba! Ušetříte tak 250 kcal a opravdu se najíte!

2. Dejte si tři chody
O 276 kcal méně spotřebujete, když si k obědu místo brambory ve slupce s máslem, sýrem a fazolemi dáte zeleninovou polévku, tuňákový salát a kousek melounu. Pestrý oběd je lepší než jeden vydatný chod!
3. Pijte koktejly
Honí vás mlsná? Zapomeňte na shake z McDonaldu, který je sice dobrý, ale obsahuje neuvěřitelných 400 kcal! Udělejte si raději vlastní koktejl z jahod, borůvek, banánů a malin a máte to jen za 50 kcal!

4. Jezte zdravé večeře
Jíst večer nemusí hned znamenat přibírání na váze. Stačí, když nezdravé večeře z fastfoodů vyměníte za něco hodnotnějšího, jako je třeba grilovaný losos se zeleninovou přílohou. Utišíte hlad a ušetříte 130 kcal!

5. Dopřejte si těstoviny
Nemáte čas vyvařovat? Nevadí, zapomeňte ale na hranolky a jiné smažené věci, které jsou oblíbené právě pro jejich rychlou přípravu. Uvařte si celozrnné těstoviny, zalijte je tomatovo-bazalkovou omáčkou a k tomu si dejte salát!

6. Sladký dezert
To, že jste na dietě, neznamená, že se vzdáte své oblíbené a nenahraditelné sladké tečky. Jen si místo na čokoládovém zákusku smlsněte na misce mraženého bílého jogurtu s malinami nebo si dopřejte třeba ovocné želé bez cukru. A nemusíte trpět pocitem viny!

7. Velká snídaně
Dopřejte svému tělu po probuzení velkou a výživnou snídani! Ovesná kaše je na to naprosto ideální! Miska této dobroty denně vám může snížit hladinu cholesterolu až o celých 23 procent!

8.
Nebojte se mlsat
Řekněme si to upřímně: Nikdo z nás nevydrží držet dietu, aniž si občas dá něco sladkého! Tak se nestresujte a pamlsky ze svého jídelníčku úplně neškrtejte. A když vás to přepadne, mějte po ruce nějaké light varianty sladkostí!

9. Negativní kalorie
Určité potraviny obsahují tzv. negativní kalorie. Znamená to, že jejich snězením a trávením spálíte víc kalorií, než samy obsahují! V této kategorii poživatin vede celer, který je složený hlavně z vody. Další skvělou zeleninou s negativními kaloriemi je třeba pórek nebo brokolice a z ovoce například kiwi.

10. Zkuste salátové rolky
Udělejte si sendvič, ale trochu zdravěji - místo chleba použijte hlávkový salát. Připravte si třeba skvělé salátové závitky s fazolemi, tuňákem a paprikami, které obsahují hodně vitaminů a minerálů.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama